perjantai 14. elokuuta 2015

Husband

Mun on kans ihan pakko lähteä tähän mukaan, koska tää on vaan ollu niin hauska jokaisella. Maltan tuskin odottaa saadaanko meillä vastauksista minkälainen riita aikaan.. No ei kai :D

Mutta tässä siis nämä kysymykset, jotka esitän miehelleni koskien minua itseäni ja sitten vain jännitetään, mitä hän vastaa. (Kommentit suluissa ovat minun kommenttejani koskien vastauksia.)

1. Jos vaimosi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii? Huippumalli haussa, eikuse olikin Muodin huipulle! (no joo ei huono vastaus, mä harvoin katon mitään yksin mut noita joskus)

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa? No ceasarin.. (tän se veti kyllä ihan hatusta, en yleensä käytä juurikaan kastiketta tai sit se on joku sinappinen tai valkosipulinen)

3. Mikä on hänen inhokkiruoka? No maksa vaikka (no se kyllä kieltämättä haiseekin niin kauheelle etten voi olla kotona, kun sitä tehdään)

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa? No ei ainakaan mitään alkoholia.

5. Mikä on hänen kengänkoko? pitkä hiljaisuus.. 43 (hahhaahhaa.. mä nauroin niin kauan etten meinannut saada loppuja kysymyksiä esitettyä. Tää ei todista mitään muuta kuin sen ettei rakas taida tietää edes omaa kengäskokoaan :D:D)

6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi? jotain vanhaa krääsää (kiitos)

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä? suklaata (niin totta)

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee? no ei se kuuntele oikein (silloin kun on siihen mahdollisuus olen mielummin hiljaa)

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää? no semmosista romanttisista lälläreistä (hih)

10. Minkäväriset silmät hänellä on? sinisethän ne on

11. Kuka on hänen paras ystävä? minä

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä? varmaan dikkaan noussia (ha ha haaa, sekään ei oo niin paha kuin se etten tiedä mihin se räkä sieltä noussista päätyy kun paperia ei oo mailla eikä halmeilla. yök)

13. Missä hän on syntynyt? Keuruulla. Tai Ähtärissä.

14. Jos leipoisit hänelle kakun, millainen se olisi? No ei ainakaan yhtä hyvä kuin sen omatekemä. Varmaan sellanen hirvee kuiva kököstys mansikkahillolla *vertasi tässä yhteen kakkuun, jota kerran syötiin, mutta jätän mainitsematta paikan*

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja? Sosiaalisen median (en myönnä!)

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin? Kaikkea tuusausta ja nyperrystä. Esimerkiksi seinä, jossa on yhdeksänsataa mutkaa tai vaatii muutenkin kärsivällisyyttä (viittasi tässä eräisiin väliseiniin, joita just nypersin. totta on se, että mä omistan meidän perheen kärsivällisyyden)

17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää? No ei varmasti mikään (hahhhhhaaaa nauran taas. tää vastaus tuli tunteella. mä tosiaan pidän vaan ihan tavallisesta muusista ja makaronista)

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan? puhelin ja lompakko siinä kai ne.

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään? miettii pitkään... no.. minä ( :D )


20. Entäs piristymään? aika (äh, tässä kulminoituu just miesten logiikka. jätetään asiat selvittämättä ja syy, miksi alunperin ärsyynnyttiin, kun "kyllä se kuitenkin jossain vaiheessa unohtaa koko jutun". argh)

21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee? channing tatum (pakko nauraa hiukan tässäkin, mistä näitä vastauksia tulee?)

22. Millainen hän on vaimona? oikein hyvä (kiitos)

23. Milloin hän tapasi vanhempasi? seurusteluaikana

24. Mikä on hänen uusin villityksensä? no ei oikein mahdottomia päähänpistoja ole ollut.. ei tule mitään mieleen. (tylsää)

25. Millainen on hänen kotilook? oikein nätti ja luonnonkaunis (hmm.. :D)


No tää oli kyllä hauska. Lähes kaikki oli kyllä ihan osuvia vastauksia, että kyllä me varmaan toisemme aletaan jo tuntea hyvässä ja pahassa.

Mietin, että pitää ehkä laatia jonkinlaiset kysymykset myös lapsille ja
pyytää jokaista vastaamaan samoihin kysymyksiin. Voisi olla tosi hauska sekin :D

2 kommenttia:

  1. En tiedä miksi nauroin kohdan 11 vastaukselle :D Piti itsekin kysellä tää mieheltä, mutta en oikein teidä onko se mun blogin matskua :D

    VastaaPoista
  2. Ei se oo niin justiinsa ;) mä oon kyllä kohdasta 11 samaa mieltä. En voisi kuvitella rakastavani miestäni jos hän ei olisi samalla paras ystäväni! :)

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit!